Autobusy piętrowe





Vanhool Vanhool T927 Astromega EURO 5 Dubbeldekker 90 pax
617 060PLN
- ≈ 147 500 EUR
- ≈ 160 825 USD





Vanhool TDX27 Astromega 90 pax TOP CONDITION!!!
1 920 208PLN
- ≈ 459 000 EUR
- ≈ 500 466 USD





Setra S228 DT Dubbeldekker voor ombouw tot camper / woonbus
98 311PLN
- ≈ 23 500 EUR
- ≈ 25 622 USD





Volvo b7 double decker 78 seat belted seats
42 236PLN
- ≈ 10 096 EUR
- ≈ 11 008 USD





Bristol Lodekka FLF





Bristol Lodekka FLF

British Bus traditional style shell for static / fixed site use





British Bus Mobile Opening Roof





Leyland PD3 British Triple-Decker Bus Promotional Exhibition
732 942PLN
- ≈ 175 200 EUR
- ≈ 191 027 USD

Leyland Olympian open topper sightseeing bus





Daimler FLEETLINE British Double Decker Marketing Exhibition Training et
247 409PLN
Cena bez VAT
- ≈ 59 140 EUR
- ≈ 64 482 USD





MCW METROBUS British Double Decker Bus Pub Bar Cafe Restaurant





MCW METROBUS British Double Decker Bus Marketing Exhibition Training
177 044PLN
Cena bez VAT
- ≈ 42 320 EUR
- ≈ 46 143 USD





Leyland PD3 British Double Decker Bus Marketing Exhibition Training etc.
434 661PLN
Cena bez VAT
- ≈ 103 900 EUR
- ≈ 113 286 USD





1961 Guy Arab double decker bus back loader
124 223PLN
- ≈ 29 694 EUR
- ≈ 32 376 USD




1965 Leyland Titan PD2 double decker bus
136 644PLN
- ≈ 32 663 EUR
- ≈ 35 613 USD





British Bus Sightseeing Routemaster Nostalgic Heritage Classic Vintage


British Bus Tourist City Sightseeing open top traditional & modern London bu





British Bus open top

Bristol LODEKKA FLF OPEN TOPPER
Autobusy piętrowe to pojazdy przeznaczone do przewozu zwiększonej liczby pasażerów. Wykorzystywane są zarówno w publicznej komunikacji miejskiej jak i w dalekobieżnych kursach turystycznych. Dwupiętrowe maszyny eksploatowane są także w przypadku realizacji tras międzynarodowych. Dzięki podwyższonej konstrukcji pasażerowie mogą obserwować otoczenie z lepszej perspektywy. Autobusy piętrowe składają się zazwyczaj z dwóch odrębnych wejść, a ich długość całkowita może wynosić nawet 20 metrów.
Autobusy piętrowe — typy / podział
Zgodnie z dyrektywą Europejskiej Komisji Gospodarczej działającej przy ONZ autobus dwupoziomowy to pojazd, który posiada przestrzenie pasażerskie rozmieszczone na dwóch kondygnacjach. Nie może on tym samym posiadać miejsc siedzących umiejscowionych na najwyższym pokładzie. Wyjątek stanowi drugi typ autobusu z dwoma piętrami, czyli pojazd bez dachu.
Nowoczesne autokary dwupoziomowe można podzielić ze względu na:
- liczbę miejsc – zwiększoną o kilkadziesiąt procent w stosunku do autobusów jednopiętrowych.
- konfigurację osi – najczęściej stosuje się układy 4x2 bądź 6x2.
- rodzaj paliwa – pojazdy wyposażone są w silniki wysokoprężne lub w jednostki benzynowe.
- wyposażenie wewnętrzne – o podwyższonym standardzie posiadają w swoim wnętrzu toaletę, kuchnię czy klimatyzację.
Największymi producentami są m.in.: Scania, Volvo, DAF, MAN, Neoplan, Setra oraz Van Hool.
Nowoczesne autobusy dwukondygnacyjne mają zainstalowany specjalny ładunek, który obniża środek ciężkości. Niweluje to ryzyko niestabilności pionowej, dzięki czemu podróż pojazdem jest bezpieczniejsza. Część modeli posiada niewystarczającą ilość miejsca na bagaż. Problem ten można zniwelować montując dodatkowy bagażnik z półkami w formie plecaka.
Autobusy piętrowe — oferta, kontakt
Truck1 to platforma dzięki której sprzedający oraz kupujący mogą nawiązać ze sobą szybki kontakt. Współpracujemy jedynie z zaufanymi sprzedawcami (dealerami) autobusów piętrowych, miejskich, podmiejskich, turystycznych oraz innych pojazdów.
Kontakt jest możliwy poprzez: połączenie telefoniczne, za pomocą aplikacji WhatsApp oraz poprzez formularz kontaktowy.
Codziennie pojawiają się nowe ogłoszenia dlatego warto regularnie odwiedzać naszą stronę!